Marketing-, menedzsment- és pénzügyi esettanulmányok az agrár-, erdő- és élelmiszer-gazdaságtan területéről [Studii de caz de marketing, management şi finanţe din domeniul economiei agro-alimentare şi forestiere]
Aplicarea studiilor de caz ale acestei cărţi cu scopuri educaţionale îşi propune să ofere o valoare adăugată atât din punct de vedere metodologic şi cât şi din cel al aspectului de conţinut în domeniul formării economice şi de afaceri în limba maghiară. Din punct de vedere metodologic, serveşte ca un ajutor în primul rând în aprofundarea practică a materiei teoretice în domeniile de marketing, management şi finanţe. În ceea ce priveşte conţinutul, acestea prezintă situaţii corporative actuale şi reale, oportunităţi de afaceri, conjuncturi economice şi politice. Din punct de vedere geografic cele douăsprezece studii de caz au loc în regiunea Ţinutului Secuiesc. Speţele din perspectiva industriei se concentrează pe următoarele arii: agricultura, industria alimentară, silvicultura şi dezvoltarea rurală.
Abordarea bazată pe studiile de caz constă în utilizarea simulărilor de cazuri reale sau situaţii reale din viaţa companiilor pentru a contura o anumită teorie economică, politică economică sau situaţie de afaceri. Cu ocazia citirii cazurilor, cititorul se confruntă cu diverse provocări, oportunităţi, probleme, posibilităţi de luare a deciziilor, care sunt, de asemenea, reale sau imită realitatea. Studiile de caz nu au o singură aşa-numită soluţie corectă, ci conferă posibilitatea descoperirii diverselor opţiuni de soluţie.
Editura Scientia
UNIVERSITATEA SAPIENTIA
Editura Scientia este editura Universității „Sapientia” din Cluj-Napoca, înființată în anul 2001. Activitatea editurii este organizată în conformitate cu misiunea și strategia de dezvoltare educațională și științifică a universității.
Editura Scientia
400112 Cluj-Napoca
Str. Matei Corvin nr. 4.
Tel: 0040-364-401454
E-mail: scientia@kpi.scientia.ro
Site: https://www.scientiakiado.ro